Saturday, October 4, 2014

Sissejuhatus


(Student ID kaart. Kasper Latt I guess)
     Kuna mul läks blogi tegemisega nii kaua aega vajan ma sissejuhatust.
Elan umbes 4st septemmbrist alatest Texases, Lubbocki nimelises linnas. Linn on suuruselt 2 Tallinnalt ja rahvaarvult pool Tallinnat. Hostvanemad on Gary ja Lynda. Nad on 50+, suht lahedad ja ma olen nende vahetusõpilane number 6. Ma käin Lubbock Cooper High School-is, õpilasi on hullult palju ja meendutab sellist kooli nagu filimides näha on, ainult karmide reeglitega. Koolis on "Block System" ehk 1 klassitunni pikkus on 1 tund ja 45 minutit ja vahetunni pikkus on täpselt 5 minutit. Meil on nädal jaotatud kaheks, Red Days ja Black Days. Näiteks esmaspäev on Black day, teisipäev on red day ja kolmapäev on jälle black day. Kui nädal lõppeb red dayga, järgmine nädal algab black dayga. Suht lahe süsteem ja erinevaid tunde on mul kokku 8, iga päev on 4 tundi. Siin saab endale ise ained valida mida õppida tahad, kõik 8 ainet. Mina valisin:

    *English 3 Accelerated (Loeme raamatuid ja täidame lehti aint, grammatikat pole õppinud veel, õnneks. Alguses oli raske, kuid nüüd juba natukene kergemaks läinud)
    *French I (Bonjur, Merci, Je m'appelle Kaspar, oiu, non, Je ne parle pas français)
    *Statistics (Suht raske kui aus olla, kuid see tuleb kasuks kui teen enda uurimustööd või midagi taolist)
    *U.S. History (suht raske, kõik mingid nimed ja eventi millest midagi aru ei saa)
    *Art I (Black day 1. tund, enamasti lihtsalt chat tund.)
    *World History (Väga igav, mingi Mesopotaamia ja muu jama... Ma lootsin ikka WW I - WW II)
    *Physics (EAASSSSYYYYYY, enamasti)
    *Sociology (Easy, poole aasta pealt VIST vahetub see mul phsyhology vastu)

     Lõunad on siin huvitavalt tehtud. Kõik õpilased on jaotatud kolmeks, osadel on A lunch, osadel on B lunch ja ülejäänutel on C lunch. Lõuna on 3. tunni ajal. A lunch on 3. tunni algusest ja kestab 30 minutit, B lunch on 3. tunni ajal kella 12.45 kuni kella 13.15ni. C lunch on ka millalgi, ei tea mis kellast mis kellani. Minul on mõlemal päeval, Black dayl ja Red dayl, B lunch. Kool algab kell 8.35 kuni kella 15.35ni, umbes nii. Kooli viivad mind minu hostvanemad (tavalsielt), kui nad ei saa otsin ma endale ride. Koolist tagasi tulen ma bussiga, buss saabub kooli ette umbes kell 16.00. Mina sõidan number 16 bussi. See on kohutav, see on väikseid pätakaid täis... Õnneks ei pea ma seda kaua kannatama kuna ma sõidan aint 15-20 minutit, võrreldes osadega kes sõidavad 45+ min.
     Ma olen endale teinud väikse süsteemi. Ma hindan igat päeva numbriga 1st-10ni. 1 on VÄGA VÄGA VÄGA kohutav ja 10 on VÄGA VÄGA VÄGA super. Iga kord kui ma teen postituse üritan ma lisada kõikide päevade numbrid. hetkel on need olnud väga väga erinevad. Üks päev on 9 ja teine päev on 3. Enamasti on ikka 6+, üritan iga päeva teha vähemalt 7.
     Esimeses või teises kunsti tunnis tehti mulle nimekiri kõikide söögikohtadega mida ma pean külastama ja see ainult kasvad suuremaks ja suuremaks.
     Kool ise on mega, olen rahul. Vahetusperega olen samuti rahul ja kiirtoidu restoranidega olen samuti vägagi rahul. Esimest postitust alustan ma kolmandast oktoobrist,
homecoming.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Wow, väike maailm. Sa oled kolmas eestlane, kes on Lubbockis vahetusõpilane olnud. :D Ma ise olin võp Slaton'is, mis on Lubbockist umbes 15 minuti kaugusel. Hiljem kolisin Lubbockisse ning elasin seal 4 aastat. Alles nüüd augustis kolisin sealt Austinisse oma abikaasaga.(ta on cooper'i vilistlane) Ma isegi mäletan vist su hostvanemaid orientatsioonilt. Igaljuhul ma loodan et sul tuleb tore aasta ning Cooper on väga hea kool. Kuna kõik lisavad su listi restorane, siis ma soovitaks Zio't ja Yamagata't. Kui sul vb tekib küsimusi vm, siis võid mind Facebookis lisada. (piretteppan@yahoo.com)

    ReplyDelete